سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 السلام علیک یا فاطمه زهرا


http://nikah.persiangig.com/image/mehdi/weblog/fatemieh1.jpg

http://www.askquran.ir/gallery/images/47620/1_mahdiyeh.jpg

 

نخستین ستاره ای بودی که در عرش به خورشید نبوت رسیدی؛ ستاره ای نیلی به رنگ جراحت آسمان و زخم زمان. ای ام ابیها! ای مهربان ترین مادر، حبیبه ی حق و شفیعه ی حشر! پدر و مادرم فدای پینه ی دست هایت باد. تو محور آسیای ایثاری و اولین علت خلقت. ای مادر رسالت و همتای ولایت! به روزهایی می اندیشیم که پس از واقعه ی عظیم غدیر، همراه با حسنین به خانه های اهل مدینه می رفتی و با بیان وحیانی خویش حجت الهی را بر غافلان، تمام می کردی و بدین سان از آغاز، حمایت از ولایت، سرلوحه ی خصایل آسمانی ات بود .
غبار غم از سیمای زیبای علی می زدودی و بر زخم های فزون از ستاره ی پیکرش که نشان از رزم با باطل داشت، مرهم می نهادی. فتوحات مولا، رهین مهربانی توست. هنوز خطابه های رسایت سراج راه مجاهدان است و بر آفاق تاریخ می تابد. پاره ی تن رسول یار بودی و یگانه یاور یکتا امیر عاشقان. تلألؤ ذوالفقارعلی، وامدار عزم و عزت تو بود. آنگاه که بر بی بصیرتان و دنیا پرستان غضب می کردی، غضبناکی آفریدگار قادر، آشکار می شد. رضای تو رضای حق بود و با خرسندی ات، تمامت اهل عرش و ساکنان قدس، قرین شعف می شدند.
وصله های چادر و بوریای خانه ات، تمنیات و تمایلات خاکیان را به هیچ می انگاشت. صالحان و صدیقین و مقربان ملکوت، آرزومند خدمتگزاری خاندان خدایی ات بودند و بانوان برگزیده ی حق ، رفت و روب آستانه ی خانه ی اهل بیت(ع) را تمنا می کردند و با این وصف، دستان مبارکت که بوسه گاه اشرف رسولان بود، از فزونی تلاش مهرآگینت پینه بسته بود.
همه ی قصرهای جنت و تمام گهرها و آذین های باغ بهشت، ذره ای از غبار خشت خانه ات هستند و هستی، جلوه ی یک سجود سالکانه ی تو. اگر نبودی، افلاک و آفریدگان به وادی حیات نمی رسیدند.
ما «اسیر» عنایت تو هستیم و «مسکین» و محتاج شفاعتت. اینک «یتیم» هجران توییم و سیه پوش نیلوفر ساقه شکسته ی شهود؛ « و یطعمون الطعام علی حبّه مسکینا ً و یتیما ً و اسیرا». ما را نیز به طعام معرفت و محبت، میهمان کن و از زلال زمزم خیر کثیر، بنوشان ای عطیه ی عرش!
سلام بر غمگنانه ترین روایت ولایت! امروز جان علی از تن مفارقت کرد، گرد یتیمی بر رخسار مهسای زینب نشست، موسم تنهایی حسن فرا رسید، حسین از همین لحظه، کربلایی شد و طلیعه ی عاشورا بر صحیفه ی راز، تابید. ای مهدی موعود، ای آخرین حجت یار! تو شاهدی که مادر سادات را شبانه به جانب مزاری ناپیدا مشایعت کردند و پیکر زخمی شقایق باغ ولایت را به آغوش خاک سپردند و علی بی یاور شد. ای قائم آل یاسین، ای شمس بنی هاشم، ای برپا کننده ی قسط ، ای احیاگر عدل علی! ذوالفقار قیام از نیام برآور و روا مدار که چنین، امواج غم بر دریای دل شیعه بیفزایند.
اینک در شعاع آفتاب خرداد، اندوهی سترگ بر شکوفه های قلب شیعه سایه گستر شد. ستاره ی امید نبی بر خاک فتاد و موج دریای دل علی به ساحل فرقت رسید و برترین آشنای عرشیان بر فراز دست سپیداران در سیاهی شب به ضیافت سرخ لقا نایل شد.
مادر، چه غریبانه از دیار عاطفه ها هجرت کرد و در مشایعتش مرغ دل تا فراسوی آسمان کوچید. معتصمین شیطان، تلخی شوکران فراق را در کام یاران سپیده ریختند. واحسرتا! مهتاب نیلی شفاعت به محاق نشست و طوبای رعنای ولایت و آذین صحیفه ی شهادت، پای به معراج نهاد و سایه ی همای عنایتش را از ماسوا برچید.
امروز از سیمای یاس ها و نسترن های بهاری، نکهت غم می خیزد. امروز شقایق های دشت بی قراری، سیاهپوش زهرای آل یاسینند و از سمت آبی دلدادگی، سحاب حزن و توفان حسرت به آسمان احساس سرخ شیعه رسیده و بارش اشک و تراوش زمزم عشق و ریزش آبشار حرمان و رویش غنچه های درد و داغ، منظر بهار غمند و عندلیب عاطفه را به نغمه ی فرقت فرامی خوانند.
یا فاطمه، یا سیدتنا و مولاتنا!
ادرکنا!
امروز صبای سوزدل ها حزین و خرامان به سوی مدینه وزید و عطر یاسمن های اندوه در کوچه های ارادت پیچید. سلام عاشقان بر غریب مدینه. امروز تمام راه های آسمان را به سوی مدینه گشوده اند و راهیان سبز سلوک به تنهایی مزار یار می اندیشند. آنک، در رثای گوهر گمگشته ی علی، ریزش الماس اشک را شاید و تراوش یاقوت آه. آنگاه که شمشاد شیدای ولایت را شبانه به معراج مهر بردند، چشمه ی اشتیاق خشکید و ماه امید، هجرت کرد. چه شباهنگام دلتنگی بود و چه سپیده ی سیاهی! تمام خورشیدهای شعف، یکباره با غروب آشنا شدند. سیمای سپید زهره ی منظومه ی ولایت به سرخی گرایید.
فاطمه، معیار فضایل بود و اسوه ی سرآمدان عصمت و میزان محسنین. در فناکده ی خاک، افول کرد و در بقاسرای عرش، طلوع و تابندگی نمود. هنوز آوای شیوایش در گوش دل ها باقی است که همگان را به پارسایی و پایداری در ولایت علوی می خواند و خود،عامل نخست آن بود. آیین محمد (ص) از استقامت سرخ زهرا آوازه یافت و امت از مرام زیبایش، مجد. فردای شیعه از دیروز شعله ناک آلاله ی شهید نبی، به روشنایی رسید و سوز سینه ی آسمانی اش، اقتدار و صبر حسین و سطوت و صلابت حسن را به ارمغان آورد.
السلام علیک یا فاطمة الزهرا یا بنت رسول الله!
ما خاک پای یوسف گمگشته ی توییم


|+| نوشته شده توسط حسین محب زاده در یکشنبه 90/1/28  | نظر
 سلیمان کِین انگلیس و خاورمیانه اهریمنی در رسانه ملی

فیلم سینمایی سلیمان کین که با نام تغییر یافته افسانه کین از شبکه سوم سیما در باکس ویژه نوروز پخش شد با معرفی خاورمیانه اسلامی به عنوان کانون شرارت اهریمنی، یک سلحشور انگلیسی را دفع کننده این خطر شیطانی معرفی میکند.

http://advent.persiangig.com/document/SOLOMON%20KANE1.JPG

ابتدای فیلم با این نوشته آغاز میشود: شمال افریقا سال 1600 پس از میلاد. این سال مصادف با حکومت سعدیون در مغرب و حکومت موالی دولت عثمانی در مصر است..

 

برای دیدن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

 


 


|+| نوشته شده توسط حسین محب زاده در پنج شنبه 90/1/18  | نظر
 آماده ی نبرد شویم!!!مستند ظهور the arrivals

mahdi دانلود مستقیم مستند ظهور با زیر نویس فارسی

مستند سریالی “ظهور”, مستندی است قوی راجع به فراماسونری و حکومت جهانی شیطانی آنها که توسط مسلمانان اروپا ساخته شده است.

A

- چرا مسائل جهان امروز, به صورت کنونی است؟

- چه کسانی جهان را کنترل می کنند؟

- چرا این همه خشونت و کشتار در اطراف جهان وجود دارد؟

- چه ارتباطی بین فرعون امروزی و “نظم نوین جهانی” وجود دارد؟

- چه وجه اشتراکی بین جورج بوش, اباما و ملکه انگلیس وجود دارد؟

- چرا شیطان پرستی امروز توسط سران کشورهای استعمارگر و صهیونیست پشتیبانی می شود؟

- مقصود واقعی اشیاء پرنده ناشناخته (UFO) چیست؟

- هدف واقعی فروپاشی اقتصادی در جهان چیست؟

- دجال (ضد امام مهدی و ضد مسیح) کیست و هدف او و ابزارهای رسیدن به آن هدف چیست؟

اینها سوالاتی هستند که در این سریال مستند به آنها پاسخ داده می شود.



تهیه کنندگان این سریال، بارها گفته اند و ما هم می گوییم که هدف، شستشوی مغزی بینندگان و یا تحمیل عقاید و یا ایجاد ترس عمومی نیست و از همه کسانیکه این مستند را تماشا کنند می خواهیم تا خودشان به تحقیق راجع به موضوع های ارائه شده در این مستند بپردازند تا به میزان واقعیت مسائل مطرح شده پی ببرند.

مهمترین سخن ما "بیداری" و "آگاهی" است. همه ما بایستی نسبت به حوادثی که در جهان اطراف ما اتفاق می افتند، بیدار و آگاه باشیم تا بتوانیم جهت آماده سازی و تربیت نسل هایی که در آینده میزبان و همراه امام مهدی (عج) خواهند بود، خدمت کوچکی کرده باشیم.


اطلاعات مستند:


تعداد قسمت ها: 52


زمان هر قسمت: حدود 10 دقیقه


تهیه کنندگان: (Noreagaa & Achernahr ( http://www.wakeupproject.com

کیفیت: Divx 640 * 480


زیرنویس: فارسی و انگلیسی


ما توانستیم با کاهش 40 درصدی حجم فایلها و بدون کاهش کیفیت آنها، زیرنویس های فارسی را روی خود فیلمها بچسبانیم تا هم حجم فایلها کاهش چشمگیری داشته باشد و هم کاربران عزیز برای پخش فیلم با زیرنویس مجزا دچار مشکل نگردند.
برای دانلود اینجا کلیک کنید.

|+| نوشته شده توسط حسین محب زاده در پنج شنبه 90/1/18  | نظر
 نماد های فراماسونری و ایلومناتی در بازی تِکِن (Tekken)

همان طور که قول داده بودم مطلب جدیدی درباره بازی تکن گذاشتم.

برای دیدن مطلب جدید وارد آدرس رو برو شوید. http://salahshoor110.ParsiBlog.com/Pages/tekken2

[تصویر: 3073667873_190e6e0388_o.PNG]


آن چیزی که در این بازی توسط سازنده های بازی ساخته و پرداخته شده بود ، وجود جنیان و شیاطین مختلف در این بازی بود ، باتوجه به روند و جریانی که در سالهای اخیر ، ما در فیلم ها ، کارتونها و بازی ها مشاهده می کنیم ورود جنیان و اجنه در زندگی انسانها است و نیز ورود سحر و جادو ، به عنوان مثال در آخرین فیلم هری پاتر که به تازگی روی پرده ها بود ،آنچه در این فیلم آشکار است و دیده می شود وجود اجنه است و کمک گیری از آنها ، دقیقاً با همان ویژگی هایی که برای این موجودات تعریف می شود ،کوتوله ،غیب می شوند ، سرعت عمل بالا دارند و از چیزهای نهان با خبرند و...، طوری که در این قسمت از فیلم هری پاتر ، هری از این اجنه برای پیدا کردن و آورد شخصی کمک می گیرد ، فکر کنم این اولین فیلمی از این دست باشد که به طور علنی جن را با ویژی های خاص خود جن ، نشان می دهند.
همانطور که در بررسی های به عمل آمده در حادثه 11 سپتامبر مشخص شد ، آن بود که از سال ها قبل داشتند مردم را آماده این حادثه می کردند که این آمادگی توسط وسایل ارتباطی و رسانه ای بود تا مردمی که با این حادثه مواجه می شوند ، آمادگی قبلی داشته باشند
همانطور که اطلاع دارید در حال حاظر در تمامی این وسایل ارتباط جمعی مثل رسانه ها ، فیلم ، بازی های رایانه ای و.. ، اصلی ترین مطلبی که سعی بر القا آن بر افکار عمومی هست وجود اجنه و نحوه ارتباط برقرار کردن با آنها است ، با توجه به تجربه قبلی در این مورد ( حادثه 11سپتامبر) ، جای شکی وجود ندارد که در آینده بسیار نزدیک ، ما شاهد ورود جنیان به دنیای خود باشیم ، حالا به اسم جن باشد یا یوفو ها و یا افرادی که از سرزمینهای دیگر آمده اند ، در هر صورت این جریانی است که چندین سال می شود که ذهن مردم را برای رویاریی با آن آماده می کنند ،جالب است بدانید که به تازگی بحث ورود یوفو ها به زمین بسیار داغ شده است
همانطور که اطلاع دارید اعتقاد گروه های شیطان پرستی این است که بستر را در این دنیا برای شیاطین و اجنه فراهم کنند تا بعد از آماده سازی ، آنها را به عنوان حکمرانان بلامنازع در این دنیا معرفی کنند ، که صاحب این حکومت خیالی آنها همان لوسیفر تک چشم یا همان ابلیس ، ژوپیتر ، هروس ،زئوس و یا هر اسمی که بر او می نهند ، باشد
یک مطلب دیگری که لازم است خدمتتان عرض کنم ،این است که در غرب ، شیطان و جن با چند اسم مختلف شناخته می شوند ، که به شیطان گفته می شود devil ، lucifer ، satan و جن با دو اسم شناخته می شود jin و demon

نام بازی که قصد داریم در این پست درباره اش بحث کنیم ، تکن یا تی کن یا تیکن ، یا به زبان انگلیسی (tekken) است...که در انواع سری از یک گرفته تا سری پنج و شش و... برای انواع کنسول ها ارائه شده...بازی های رایانه ای پر از نماد و علائم و افکار ماسونی هستند بازی های نظیر شاهزاده ایرانی یا لاکسر... بارها نقد شده فقط کمی نیاز به جستجو دارد...اما اینبار به نمادشناسی در فیلم این بازی میپدازیم...بازی که کاراکتر های آن اکثرا تحت نیروی شیطان ، قدرت های باور نکردنی را دارند...

 

برای دیدن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

 

 


|+| نوشته شده توسط حسین محب زاده در پنج شنبه 90/1/18  | نظر
 چه کسانی به نوروز طعم کابالا می دهند؟

 

واقعیت از تخیل عجیب تر است! شاید این جمله مارک تواین نویسنده شهیر آمریکایی در نگاه اول نوعی اغراق ادبی قلمداد شود. اما پخش برخی فیلمهای خاص از شبکه های رسانه ملی عجایب شگف انگیزی را باور پذیر کرده است. تصور کنید برخی مسؤولین رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران که از اساس برای حرکت در جهت تفکر ایرانی- شیعی ضد امپریالیستی- صهیونیستی سازمان یافته است اقدام به آموزش باطنی ترین تعالیم مکاتب یهودی و آنگلوساکسان بنماید و جوانان مخاطب خود را به بهره گیری از این تعالیم برای کشف راه آینده دعوت کنند. این تصور عجیب و شگفت انگیز به دست مسؤولین تهیه فیلم های خارجی شبکه سه سیما تحقق یافته است.

برای مشاهده کامل مطلب اینجا کلیک کنید.

 


|+| نوشته شده توسط حسین محب زاده در پنج شنبه 90/1/18  | نظر
   1   2      >
 
 
بالا

مترجم سایت

مترجم سایت

Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل

کد موزیک بی کلام
log